سلام رفیق
مدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است 
روزگار غریبی است......... 
 حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!! 
  این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرده پرستی می کنند. 

#تقاضای_خواندن_تا_پایان

شرمنده رفیق
 خیلی ها شما را حتی شهید نمی دانند آنها ادعا می کنند جنگ ایران و عراق فقط برادر کشی بود با این حساب احتمالاً شهدای کربلا را قبول ندارند  زیرا در کربلا نیز قاتلان امام حسین علیه السلام  مسلمان بودند. 
 اصلا به تو چه ربطی داشت خودت را داخل معرکه جنگ کردی؛!؟ مگر تو یک جوان ۱۹ ساله با هزار امید و آرزو نبودی؟ تو را چه به جنگ! تو باید درست را می خواندی به سربازی می رفتی ازدواج میکردی زندگی راحتی را برای خود خانواده ات فراهم می کردی  میدانستی تو در حق خودت ظلم کرده ای!    
این را من نمی گویم آنهایی می گویند که تو شهید نمی دانندآن هایی که مشغول  حذف کردن نام تو و رفیقان شهیدت  از روی تابلوهای خیابان های شهر هستند اصلا به تو چه ربطی داشت عراق وارد خاک وطنت شده بود  و خواهران و برادران را زیر تانک ها له میکرد!؟ به تو چه ربطی داشت که کودکان, آواراه و بی خانواده میشدند!؟ آن زن باردار به واسطه خمپاره شهید شد و جنین داخل رحمش به دو نیم تقسیم شد؟! به تو چه ربطی داشت که بعثی ها مردم یک روستا را داخل یک گودال جمع میکردند و با شلیک گلوله توپ بارانی از اعضای بدن پدید می آوردند!؟ 
چرا جنگیدی! راستی اصلا تو جنگیدی؟! من که بارها به آنها گفتم که تو از اعتقادات از دینت از کشورت از شرافت ملتت دفاع کردی. 
ولی آن ها نمی پذیرند آن ها عزم خود را جزم کرده اند که شما را بی ارزش جلوه دهند و حتی نمی گذارند یادتان در دل ها باقی بماند. آن ها برای حذف شما از صفحه تاریخ به هر راهی متوسل شده اند  این روزها روی دفتر دانش آموزان ۱۰,۱۲ ساله به جای عکس های شما عکس هنرپیشه های......... 

انشا شهدابی
نمیخواهم خارجی ها را محکوم کنم مشکل از ماست از خود من است از مسئولین از همرزمانش از آن هایی که شمارا دیدند و فراموشتان کردند. 
نمی توانم........ 
نمی توانم این جمله را باور کنم که برید از آن هایی  بپرسید که شنیده ها را دیده اند آن هایی که شنیده ها را دیده اند نیز شما را فراموش کرده اند شم شما حتی بین بچه مذهبی ها هم غریبید!!!!!! 
 شرمنده ام رفیق بهترین کلمه برای تسکین درد هایم است...... 

 پی نوشت؛ 
 جنایات بعثی ها پایگاه مذهبی آوینی
با تشکر بسیار زیاد از آقای زارعی معلم انشا